Objednávky nad 60 € - poštovné zdarma. Tudj meg többet

Bezár
Hľadať Košík Menu
Tisíce spokojných zákazníkov

Tisíce spokojných zákazníkov

words.Ingyenes házhozszállítás 10 000 Ft vásárlás felett

Doprava zdarma

16-dňová politika vrátenia tovaru zdarma

16-dňová politika vrátenia tovaru zdarma

Všetky produkty máme na sklade

Všetky produkty máme na sklade

Tervező

Navrhnite si svoj vlastný Zilia náhrdelník so slovami podľa vášho výberu

Náhrdelníky s menami
Opis
  • Zásoby: na sklade
  • Materiál: Ružové zlato
  • Kvalita: 14 karátové
  • Farba: Ružové zlato
  • Typ: Unisex

Platobné karty
Za nákup na našom e-shope môžete zaplatiť platobnými kartami. Spolupracujeme so spoločnosťou Six Payment (www.six-group.com), čo je medzinárodne uznávaný poskytovateľ platobných služieb, ktorý pôsobí v mnohých krajinách a disponuje jedným z najmodernejších platobných systémov. Naše webové stránky nezaznamenávajú a neukladajú dáta týkajúce sa vašich platobných kariet.
Akonáhle prijmeme platbu za vašu objednávku, odovzdáme tovar prepravnej spoločnosti, o čom Vás budeme informovať zaslaním notifikačného e-mailu, ktorý obsahuje údaje o možnosti trasovania vašej objednávky.

PayPal
Za nákup na našom e-shope môžete zaplatiť aj pomocou vášho PayPal účtu. Keď si vyberiete túto možnosť, budete presmerovaní na váš PayPal účet a bude vám ponúknutá možnosť zaplatiť za tovar z vašej objednávky. Akonáhle platbu z vášho PayPal účtu zrealizujete, budete presmerovaní späť na našu webovú stránku. Naše webové stránky neukladajú žiadne dáta týkajúce sa vášho PayPal účtu.
Akonáhle prijmeme platbu za vašu objenávku, odovzdáme tovar prepravnej spoločnosti, o čom vás budeme informovať zaslaním notifikačného e-mailu, ktorý obsahuje údaje o možnosti trasovania vašej objednávky.

Platba na dobierku
Ak si želáte, môžete zaplatiť za vašu objednávku pri prevzatí balíka. Zaplatiť je možné v hotovosti alebo kreditnou kartou priamo kuriérovi. Tento spôsob platby je však spojený s dodatočnými nákladmi kvôli kuriérovi, ktorý platbu vybavuje.

Doručenie vo všeobecnosti
Naše produkty sú zasielané kuriérom (GLS Group) na vašu adresu. Prostredníctvom e-mailu vám príde sledovací kód, pomocou ktorého budete môcť sledovať priebeh vašej objednávky. Ak v čase doručenia balíka nie ste doma, od kuriéra dostanete správu s informáciou, ako môžete svoju objednávku obdržať.

Ako dlho bude trvať odoslanie?
Je pre nás veľmi dôležité, aby ste svoju objednávku dostali rýchlo. Z tohto dôvodu, ak produkt nie je na sklade, pripravíme ho a  do 2 dní odošleme. Keď vašu objednávku odovzdáme kuriérovi, dostanete e-mail s kódom sledovania. V závislosti od miesta doručenia objednávky môže kuriérovi jej doručenie trvať 2 až 5 dní.

Koľko stojí doručenie?
Ak je vaša objednávka v hodnote 60 €, alebo viac, dodanie je zdarma. V prípade, že je vaša objednávka v hodnote menej ako 60 €, cena doručenia je 5 €.

Ako môžem zabezpečiť presné a včasné doručenie?
Pomôže, ak poskytnete čo najpresnejšie a najviac informácií o mieste doručenia. Balík si môžete nechať doručiť aj do práce. V tomto prípade nám prosím poskytnite všetky podrobnosti. Pri tvrobe objednávky môžete použiť aj sekciu poznámok, kam môžete napísať podrobnejšie informácia a pokyny na doručenie.

Čo ak nie som doma?
Ak nie ste doma, od kuriéra dostanete správu s kontaktmi, ako môžete svoju objednávku obdržať.

Všeobecné kontakty pre kuriéra GLS:
Webstránka: https://gls-group.eu

16-dňová záruka vrátenia tovaru
Tovar z vašej objednávky môžete vrátiť do 16 dní od dátumu doručenia, za predpokladu, že je tovar nepoužitý a nepoškodený. Akonáhle je nám tovar doručený, cena za tovar je vám vrátená. Náklady na spätné zaslanie objednávky do nášho obchodu nesie zákazník. V prípade ďalších otázok neváhajte a dajte nám vedieť na info@zilia.sk

Reklamačný proces
Pred odoslaním tovaru, ktorý ste si objednali, podrobujeme tovar starostlivej kontrole, aby sme sa uistili o jeho kvalite. V prípade, že tovar obdržíte poničený, dajte nám prosím vedieť prostredníctvom emailu na service@zilia.cz. Je dôležité, aby ste nám o vašom probléme dali vedieť čo najskôr. Umožníte nám tak vyriešiť vzniknutú situáciu čo najefektívnejšie.

Po vrátení tovaru, tovar riadne prezrieme a ponúkneme vám opravu, náhradu alebo iné riešenie v súlade s príslušnou miestnou legislatívou, resp. legislatívou EÚ.

1. Záručná lehota začína odovzdaním tovaru a trvá do dátumu uvedeného na záručnom liste. Naša záručná lehota je v súlade s miestnymi zákonmi, ktoré majú v prípade nezrovnalostí prednosť.
2. Pri nároku zo záruky, priložte prosím doklad o nákupe, prípadne záručný list, ktorý je súčasťou dodávky.
3. Ak oprava alebo náhrada nie je možná alebo je príliš nákladná, môže kupujúci požiadať o zníženie alebo vrátenie ceny.
4. Naším cieľom je vyriešiť všetky nároky zo záruky tak rýchlo ako je to možné, vo väčšine prípadov do dvoch týždňov. Záručná lehota sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol tovar užívať vzhľadom na jeho chyby.
5. Ak si prajete uplatniť nárok zo zárky týkajúcej sa nášho tovaru, je nutné, aby ste nám uvedenú informáciu dali bez meškania na vedomie. Pokiaľ bol tovar vystavený oprave alebo úprave treťou stranou bez nášho predchádzajúceho súhlasu, záruka stráca platnosť.
6. Záruka nekryje nasledujúce prípady:
a. Vada je spôsobená nadmerným používaním, napr. fyzikálnymi a mechanickými vplyvmi, poškriabaním, neobvyklým nosením, chemikáliami.
b. Záruka nekryje vady vzniknuté bežným nosením.
c. Ak sa neriadite pokynmi uvedenými v predchádzajúcom bode, t.j. v bode 5.

Pokyny ohľadom nosenia Zilia šperkov
Riziko poškodenia vašich Zilia šperkov znížite, ak budete rešpektovať nasledujúce zásady:
- Pri obliekaní si nasaďte šperk Zilia ako posledný
- Nenoste Zilia šperky počas spánku a umývaní, pokiaľ nie je v popise šperku stanovené inak
- Nosenie náramku Zilia spolu s hodinkami môže poškodiť váš náramok ako aj hodinky. Toto poškodenie nie je kryté zárukou.
- Poškodenie môže byť spôsobené mechanickou silou, chemikáliami, parfémami, upravenou vodou, čistiacimi prostriedkami alebo telovými krémami. Počas výrobného procesu používame špeciálne činidlá, ktoré zvyšujú životnosť našich výrobkov. Hoci tieto poskytujú dodatočnú ochranu tovaru, je stále dôležité s výrobkami správne zaobchádzať.”
 

ZILIA-NL-803-RG

ZILIA Piggy Baby Zlatá 14K Náhrdelník

Prasiatko Baby Rose Gold 14K náhrdelník

Prívesok prasiatko s jemným srdiečkovým motívom je dokonalým darčekom pre vaše dieťa, ktorý prináša šťastie a radosť. Tento obľúbený kúsok z našej detskej kolekcie je dostupný ako náramok na šnúrke, náhrdelník aj náramok. Vybrať si môžete z dvoch veľkostí retiazky, 35 až 36,5 cm alebo 36,5 až 38 cm, aby dokonale sadol malým dobrodruhom. Elegantný dizajn a kvalitné spracovanie zaručujú dlhodobú spokojnosť.

184 €
Dodanie: 4 dni
Materiál
SI
WG
RG
YG
  • Odhadovaný čas dodania: 4 dni
  • Poštovné: zadarmo (€ 60 vyššie)
Dodanie Dodanie
Tisíce spokojných zákazníkov

Tisíce spokojných zákazníkov

words.Ingyenes házhozszállítás 10 000 Ft vásárlás felett

Doprava zdarma

16-dňová politika vrátenia tovaru zdarma

16-dňová politika vrátenia tovaru zdarma

Všetky produkty máme na sklade

Všetky produkty máme na sklade

Tervező

Navrhnite si svoj vlastný Zilia náhrdelník so slovami podľa vášho výberu

Náhrdelníky s menami
Opis
  • Zásoby: na sklade
  • Materiál: Ružové zlato
  • Kvalita: 14 karátové
  • Farba: Ružové zlato
  • Typ: Unisex

Platobné karty
Za nákup na našom e-shope môžete zaplatiť platobnými kartami. Spolupracujeme so spoločnosťou Six Payment (www.six-group.com), čo je medzinárodne uznávaný poskytovateľ platobných služieb, ktorý pôsobí v mnohých krajinách a disponuje jedným z najmodernejších platobných systémov. Naše webové stránky nezaznamenávajú a neukladajú dáta týkajúce sa vašich platobných kariet.
Akonáhle prijmeme platbu za vašu objednávku, odovzdáme tovar prepravnej spoločnosti, o čom Vás budeme informovať zaslaním notifikačného e-mailu, ktorý obsahuje údaje o možnosti trasovania vašej objednávky.

PayPal
Za nákup na našom e-shope môžete zaplatiť aj pomocou vášho PayPal účtu. Keď si vyberiete túto možnosť, budete presmerovaní na váš PayPal účet a bude vám ponúknutá možnosť zaplatiť za tovar z vašej objednávky. Akonáhle platbu z vášho PayPal účtu zrealizujete, budete presmerovaní späť na našu webovú stránku. Naše webové stránky neukladajú žiadne dáta týkajúce sa vášho PayPal účtu.
Akonáhle prijmeme platbu za vašu objenávku, odovzdáme tovar prepravnej spoločnosti, o čom vás budeme informovať zaslaním notifikačného e-mailu, ktorý obsahuje údaje o možnosti trasovania vašej objednávky.

Platba na dobierku
Ak si želáte, môžete zaplatiť za vašu objednávku pri prevzatí balíka. Zaplatiť je možné v hotovosti alebo kreditnou kartou priamo kuriérovi. Tento spôsob platby je však spojený s dodatočnými nákladmi kvôli kuriérovi, ktorý platbu vybavuje.

Doručenie vo všeobecnosti
Naše produkty sú zasielané kuriérom (GLS Group) na vašu adresu. Prostredníctvom e-mailu vám príde sledovací kód, pomocou ktorého budete môcť sledovať priebeh vašej objednávky. Ak v čase doručenia balíka nie ste doma, od kuriéra dostanete správu s informáciou, ako môžete svoju objednávku obdržať.

Ako dlho bude trvať odoslanie?
Je pre nás veľmi dôležité, aby ste svoju objednávku dostali rýchlo. Z tohto dôvodu, ak produkt nie je na sklade, pripravíme ho a  do 2 dní odošleme. Keď vašu objednávku odovzdáme kuriérovi, dostanete e-mail s kódom sledovania. V závislosti od miesta doručenia objednávky môže kuriérovi jej doručenie trvať 2 až 5 dní.

Koľko stojí doručenie?
Ak je vaša objednávka v hodnote 60 €, alebo viac, dodanie je zdarma. V prípade, že je vaša objednávka v hodnote menej ako 60 €, cena doručenia je 5 €.

Ako môžem zabezpečiť presné a včasné doručenie?
Pomôže, ak poskytnete čo najpresnejšie a najviac informácií o mieste doručenia. Balík si môžete nechať doručiť aj do práce. V tomto prípade nám prosím poskytnite všetky podrobnosti. Pri tvrobe objednávky môžete použiť aj sekciu poznámok, kam môžete napísať podrobnejšie informácia a pokyny na doručenie.

Čo ak nie som doma?
Ak nie ste doma, od kuriéra dostanete správu s kontaktmi, ako môžete svoju objednávku obdržať.

Všeobecné kontakty pre kuriéra GLS:
Webstránka: https://gls-group.eu

16-dňová záruka vrátenia tovaru
Tovar z vašej objednávky môžete vrátiť do 16 dní od dátumu doručenia, za predpokladu, že je tovar nepoužitý a nepoškodený. Akonáhle je nám tovar doručený, cena za tovar je vám vrátená. Náklady na spätné zaslanie objednávky do nášho obchodu nesie zákazník. V prípade ďalších otázok neváhajte a dajte nám vedieť na info@zilia.sk

Reklamačný proces
Pred odoslaním tovaru, ktorý ste si objednali, podrobujeme tovar starostlivej kontrole, aby sme sa uistili o jeho kvalite. V prípade, že tovar obdržíte poničený, dajte nám prosím vedieť prostredníctvom emailu na service@zilia.cz. Je dôležité, aby ste nám o vašom probléme dali vedieť čo najskôr. Umožníte nám tak vyriešiť vzniknutú situáciu čo najefektívnejšie.

Po vrátení tovaru, tovar riadne prezrieme a ponúkneme vám opravu, náhradu alebo iné riešenie v súlade s príslušnou miestnou legislatívou, resp. legislatívou EÚ.

1. Záručná lehota začína odovzdaním tovaru a trvá do dátumu uvedeného na záručnom liste. Naša záručná lehota je v súlade s miestnymi zákonmi, ktoré majú v prípade nezrovnalostí prednosť.
2. Pri nároku zo záruky, priložte prosím doklad o nákupe, prípadne záručný list, ktorý je súčasťou dodávky.
3. Ak oprava alebo náhrada nie je možná alebo je príliš nákladná, môže kupujúci požiadať o zníženie alebo vrátenie ceny.
4. Naším cieľom je vyriešiť všetky nároky zo záruky tak rýchlo ako je to možné, vo väčšine prípadov do dvoch týždňov. Záručná lehota sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol tovar užívať vzhľadom na jeho chyby.
5. Ak si prajete uplatniť nárok zo zárky týkajúcej sa nášho tovaru, je nutné, aby ste nám uvedenú informáciu dali bez meškania na vedomie. Pokiaľ bol tovar vystavený oprave alebo úprave treťou stranou bez nášho predchádzajúceho súhlasu, záruka stráca platnosť.
6. Záruka nekryje nasledujúce prípady:
a. Vada je spôsobená nadmerným používaním, napr. fyzikálnymi a mechanickými vplyvmi, poškriabaním, neobvyklým nosením, chemikáliami.
b. Záruka nekryje vady vzniknuté bežným nosením.
c. Ak sa neriadite pokynmi uvedenými v predchádzajúcom bode, t.j. v bode 5.

Pokyny ohľadom nosenia Zilia šperkov
Riziko poškodenia vašich Zilia šperkov znížite, ak budete rešpektovať nasledujúce zásady:
- Pri obliekaní si nasaďte šperk Zilia ako posledný
- Nenoste Zilia šperky počas spánku a umývaní, pokiaľ nie je v popise šperku stanovené inak
- Nosenie náramku Zilia spolu s hodinkami môže poškodiť váš náramok ako aj hodinky. Toto poškodenie nie je kryté zárukou.
- Poškodenie môže byť spôsobené mechanickou silou, chemikáliami, parfémami, upravenou vodou, čistiacimi prostriedkami alebo telovými krémami. Počas výrobného procesu používame špeciálne činidlá, ktoré zvyšujú životnosť našich výrobkov. Hoci tieto poskytujú dodatočnú ochranu tovaru, je stále dôležité s výrobkami správne zaobchádzať.”
 

Ďalšie produkty, ktoré by vás mohli zaujímať

Farba

Back to Top